utorok 6. decembra 2016

Mail Art

Opät' som dostala chut' sa pohrat' a niečo nové vyskúšat'. V podstate nič zložité, ale bolo to dobrodružstvo a naozaj som si oddýchla. Inšpirácia je od našej Majky:)

Takže, padli mi do rúk craft obálky.
​ ​
Majú rozmer a5,
​ ​
čo bolo super,
​ ​
lebo miesta na tvoreni
​e​
 habadej:) Nie sú dostatočne pevné,
​ ​
takže som volila len suché techniky.
​Najprv som si ich ešte trošku dofarbila Distress poduškami.​

Mám rada razítka a použila som ich hodne. Prvé dve obálky sú vianočné.





Žiadali sa nejaké​ akcenty,
​ ​
tak som na pár detailov použila jemný zlatý embossovací prášok.


Počas tvorenia som rozmýšlala,
​ ​
čo
​ ​
s obálkami.
​ ​
Prišiel mi vhod nápad vložit'
​ ​
do nich peniažky pr
​e blízkych​
, kde viem, že peniaze sa im zídu viac, ako mnou vybraté darčeky. 

Takže táto obálka je pre priateľov,
​ ​
čo sa st'ahujú do nového domčeka.



A poslednú sme sa rozhodli si s manželom nechat' a budeme si odkladat' peniaze na dovolenky.



Vytiahnite razítka  a zabavte sa:)

Na projekt som použila:
rôzne sety razítok
razítkovacie podušky
embossovací prášok a pištoľ
​powder tool
blending tool​
pero blender na vyfarbovanie

Lenka

1 komentár: