sobota 7. januára 2017

Acetate Coloring

S chut'ou vyskúšat' niečo nové som sa pustila do farbenia acetátu ( plastovej fólie ). Nápad som našla na You Tube  a určite priložím link, ked' konkrétne video nájdem.  

Na razítkovanie je nevyhnutné použit' Staz On podušku, pretože jedine ona na plaste drží a nezmyje sa. Razítka však treba ihned' po použití očistit' Staz On čistidlom a následne jemným mycím roztokom. Inak si s veľkou pravdepodobnost'ou  silikónové razítko zničíte, zažltne, veľmi zjemnie, začne sa trhat'-rozpadávat'.Viem o čom hovorím :( Obávat' sa nemusíte o gumené razítka.

Samotné farbenie sa robí z opačnej strany než ste razítkovali.
Na farbenie si zmiešate menšie množstvo Ranger Glossy Accents lepidla a 2-3 kvapky zvolenej farby Ranger Distress Reinkera. Miešajte opatrne, nerobte bublinky.

Farbu nanášajte na fóliu štetcom svižne, lepidlová zmes má sklon zasychat' rýchlo.
Na ešte vlhké lepidlo som nasypala jemný gliter. Farbené dielko nechajte dobre uschnút'.





Kvietky som si obstrihala a naaranžovala na pohľadničku.

Nedalo mi nevziat' do ruky opat' moje obľúbené razítko vianočnej ruže :)




Na záver možno jeden užitočný tip.

Nemala som po ruke k mojim kvietkom ideálnu farbu podkladového papiera.
Poradila som si tak, že som okraje papiera farbila fixkou v ideálnej farbe.


A dielko mohlo byt' dokonalé.

príjemné tvorenie

Lenka


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára