štvrtok 16. februára 2017

ATC Just be you

K valentínskej téme predsa nemôže chýbat' ATC katička:)
Takže som vytiahla toto krásne razítko od Personal Impessions a vyhrala sa farbením pozadia, razítkovaním, šablónovaním a nakoniec samotným vyfarbovaním krásnej mladej ženy.
Niektoré časti sú potreté Glossy Accents lepidlom pre 3D efekt.Kartičky sú postriekané handmade shimmer sprejom v zlatej farbe.

Tadáááá :)





Ak viete ponúknut' ATC kartičky na výmenu, napíšte:) 


krásny dník

Lenka

3 komentáre:

  1. sú krásne :-) ja mám ATC, ale nerobila som na túto tému. chceš meniť za hocijaké alebo chceš dodržať tému?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. moja,dakujeeem
    posli foto,co mas,rada sa pozriem:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Leni, pošlem, len musím pofotiť zásoby, lebo čo mám fotky, sú už vybrakované :-D

    OdpovedaťOdstrániť