piatok 3. marca 2017

ATC You have a key ...

Pohrala som sa opat' tvorením mini kartičiek.A ešte sa povalentínsky držím témy láska.
Naniesla som si textúrovaciu krakelovaciu pastu na základ  a po uschnutí som ho jemne sprejovala alkoholovým hand made sprejom. Opatrne preto, lebo textúrovacia pasta  a alkohol sa moc v láske nemajú:)

Niektoré kvietky som  štetcom nedbalo zafarbila rúžovým sprejom.
Kartičky sú orámované razítkovaním  a miestami nájdete tiež razítkované filigrány.



Na háčkovaný kvietok od mojej maminky som nalepila kvietok robený z polyméru-odtláčaný do formičky. Pribudol kľúčik  a srdiečko.

Sentiment poskytla tlačiareň:)


krásne tvorenie

L.


2 komentáre:

  1. Lenka veľmi krásne... tá krajková pečiatka okolo je fantasticky nápad! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásné. Jemné. Líbí se mi použití háčkovaných kytiček.

    OdpovedaťOdstrániť