utorok 4. júla 2017

Photo folio

Po kvietkovom maratóne, ktorý ale pre mňa stejne nikdy neskončí sa mi zacnelo urobit' niečo hotové:)  Ako keby urobené kvietky neboli niečo hotové :) Ale ved' rozumiete mi, chcela som mat' pred sebou nejaké scrapbookové dielko. 

Ked'že mám rada rôzne albumy a ich variácie, vyrobila som Photo Folio. Je to rozkladačka vhodná na rôzne príležitosti ( albumík na privítanie bábätka,  fotky z párty, narodenín ...) Ja som to poňala svadobne.

Výhoda je, že album môže byt' rodinný poklad alebo ho môžete darovat' ako darček. Jeden takýto album som ani len nestihla zdokumentovat' a nevesta ho posielala s fotkami priateľom, čo sa nemohli zúčastnit' svadby. 

Tu sú nejaké fotečky:









V samotnom strede je tzv.waterfall - teda vodopád. V štyroch listoch uložíte d'aľších 8 fotografií.


V hornej a dolnej rozkladačke sú vrecká a v nich malé tagy na nejaké tie milé slová.
Zmestia sa tam aj d'aľšie fotografie.



Ďakujem, že ste nahliadli  a majte sa krásne :)
L.


PS:

Albumy, mini albumy a photo folia robím na objednávku. 
Stačí napísat' e mail.

L.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára