štvrtok 10. mája 2018

Atc Patlala patlala :)

Pamätáte si na dvojdielny film s Verichom Cisárov pekár, pekárov cisár ?
A na tú scénku, ked' hrdo ukazuje svoju alchymistickú dieľňu?
Odtiaľ je ten termín PATLALA PATLALA :)

Tak som si vyskúšala takú malú alchýmiu :) 
Dlhšie pokukujem po voskových pastách od Finnabair.Ked' už, tak niečo kvalitné.
Nejaké pasty doma mám, nebudem menovat', no hanba! Akurát si  človek svoje dielko pokazí.

Bola však aj myšlienka si voskové pasty vyrobit' a tak som skúsila:) Varila myšička kašičku .... ,v malovanom randlíčku :) To bola tá alchymistická chvilka  pri šporáku, ked' som miešala a vážila suroviny a zas miešala ...

A namiešala :)))))))))

A vyskúšala!

Na ATC kartičkách :)


Elementy som nalepila na tvrdé kartičky,
po uschnutí lepidla natrela čirnym gessom.

Následne suchým štetcom natupovala perlet'ové farby,
po uschnutí štetcom alebo prstom naniesla moje pasty voskové.


Nie je ľahké všetok ten lesk, perlet' na foto zachytit.


S pastami som však nadšená  a úprimne, idem miešat' ďaľšie :)

Ich efekt je tak ako u Finnabair iný na čiernom a iný na bielom podklade. Ešte iný efekt sa dá docilit' nanášaním na už farbený pdklad.

Niektoré pigmenty sa nedali kúpit'  inak, ako vo väčšom množstve, takže ak niektorá dobrodružná tvorilka voskové pasty víta, nech sa hlási :) Namiešam.


krásne tvorenie

L.


1 komentár:

  1. ja odpadnem...vlastne pasty si namiesa :D toto by ma nenapadlo, ale musim povedat ze sa ti podarili! efekt je brutal krásny...

    OdpovedaťOdstrániť