pondelok 2. júla 2018

Playing with 3D Embossing Folders

Ked' som 1. krát videla 3D embossovacie foldre zahorela láska:)

Obrázok pred očami, čo vznikne ako prvé bolo jasné.

Ked'že som si nedávno miešala voskové pasty, bolo ich treba podstúpit' zat'ažkávacej skúške:)

A takto to dopadlo:


Ten efekt 3D je úžasný!
Môj favorit je v každom prípade embossovat' čierny papier  a ten voskovat'.



Záložky som si vyskúšala na čiernom aj bielom papieri.
Niektoré vosky sú lepšie pre čierny, niektoré skôr pre biely papier.

A kedže bol deň ockov, pohrala som sa aj s autíčkami.



Možno až t'ažko verit', že embossovaný je čierny 300gr. papier
Ale naozaj je.
Vosky sa s ním krásne vyhrajú.

Autíčkové pohľadničky sú dookola ešte ledabilo zdobené horúcim embossingom.

Krásne tvorenie

L.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára