nedeľa 23. apríla 2017

Envelope card { Wedding - B day } + handmade flowers

Niekedy sa stane, že nieto času vyberat' darček k nejakej udalosti. Alebo nie je inšpirácia, čo by urobilo radost'. A vtedy je skvelý nápad darovat' eurká. Samozrejme stýlovo :)

Mám rada rôzne obálkové dielka. Na webe je mnoho inšpirácií. Netrápte sa mierami, urobte si základ kartičky podľa seba. Na tieto projekty netreba žiadne návody.Vidíte a zduplikujete :)  
Ja rada používam bežný rozmer papiera A4.

Predstavujem 2 kartičky s mojimi handmade kvietkami.

B Day Card

Narobila som si neskutočne veľa malinkých kvietkov a poukladala som ich na dvojvrstvé kruhy podlepené 3D páskou. Kruhy majú rôznu veľkost, pretože som chcela docielit' 3 veľkosti hortenzií.
Na nich si kraľuje nádherný vtáčik.

Druhá pohľadnička je svadobná. Začína nám obdobie svadieb, treba sa pripravit':)



Aj tu sú všetky kvietky handmade. Stredný rúžový je kombináciou 3 rôznych druhov kvietkov.
Podklad je na akvarelovom papieri, farbený handmade sprejmi, textúrovacia pasta nanesená cez šablónu.

Vnútra vyzerajú takto:



Než som spodný diel po stanách prilepila, aby bolo kam vložit' kartičku s prianím  a peniaze, okraj podľahol krásnej hlbokej okrajovej raznici od Marthy Stewart.


A už len darovat':)

pekný dnik

L.


1 komentár: