utorok 4. apríla 2017

Handmade papierové kvietky

Možno ste si tiež všimli, koľko kreatívnych ľudí nachádza záľubu v robení vlastných kvietkov. Áno, môžete sadnút' za internet  a kvietky si kúpit'. Ja skôr, ako bola takáto možnost' som začala tvorit' vlastné a dodnes a snád' navždy to bude moja srdcovka v scrapbookingu. Milujem však zrovna tak kvietky od niektorých výrobcov, najma od Wild Orchid Crafts. Podľa nich si kvietočky aj vyrábam.
Navyše, handmade kvietkom zvýšite hodnotu vášho dielka. Je úúúžasnééé povedat': "toto všetko je handmade a zpod mojich rúk"    

Nedávno vznikla myšlienka a spolupráca s majiteľkami Centra Svet Možností. Katka a Andrejka sú zrovnatak kretívne duše a to je vždy milé obohatie začat' kamarátit' so spriaznenou dušou:)

Ak vás zaujíma toto kvietkové hobby a chcete sa výrobu kvietkov naučit', tu je link pre viac informácií o najbližšom kurze.

Chcela by som sa podelit' o pár posledných kvietkov:







Kvietočky najprv razítkované, potom farbené a následne tvarované.


Na kvietkoch som vyskúšala rôzne papiere, pretože na nich hodne záleží.
Mala som v rukách taktiež rôzne tvarovacie nástroje a to bolo milé dobrodružstvo.
O všetko sa s vami rada podelím, ked' vás stretnem na niektorom z pripravovaných kurzov.

Ak ste mimi Bratislavy, kurz je možné s vašou pomocou zorganizovat' aj inde. 
Všetko je otázka komunikácie:)

krásne tvorenie

L.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára